Współpraca

Tygrysiaki.pl to blog parentingowy. Chcemy dotrzeć do rodziców, którzy chcą się zaangażować w wychowania przez kochanie. Nasz autorytet budujemy na wiedzy, wolności i poszanowaniu niezależności. Śledzimy na bieżąco badania naukowe w zakresie wychowania dzieci i neurodydaktyki. Współpracując z nami, otrzymujesz zaufanie od nas i od naszych Czytelniczek.

1. Cennik reklamy

Nie jesteśmy płatnikiem VAT, więc wszystkie ceny netto są jednocześnie cenami brutto.

1.1. Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany (artykuły oznaczane zgodnie z przepisami prawa, celem poprawy wizerunku i SEO):

  • ilość i parametry linków do uzgodnienia
  • dowolna ilość zdjęć
  • możliwość ładowania filmu (rozsądnej wagi) z naszego serwera
  • przed publikacją redagujemy tekst (ortografia, interpunkcja, czytelność) dzięki czemu będzie dobrze postrzegany przez Czytelniczki
  • promocja na stronie głównej wg dat publikacji
  • (wysokiej jakości artykuły promujemy gratis w social mediach)

a) Treść Zleceniodawcy:

  • 400 PLN / min. 2 lata
  • treść artykułu zgodna z tematyką Tygrysiaki.pl
  • tekst unikalny i dobrej/wysokiej jakości
  • preferowane treści edukacyjne lub informacyjne

b) Nasza treść:

  • 600 PLN / min. 2 lata
  • artykuł na zadany lub nasz temat
  • zdjęcia nasze (autorskie) lub Zleceniodawcy

Spodziewamy się, że każdy chce znać przynajmniej orientacyjną cenę reklamy, więc ją podajemy.
Natomiast każda współpraca jest wyceniana indywidualnie.

Ostateczna cena zależy w dużej mierze od tego, czy końcowy produkt lub artykuł będzie zgodny z naszymi wartościami i jak cenny będzie dla naszych Czytelników.

1.2. Link w artykule

Znalazłeś artykuł, do którego będzie pasował link do Twojej strony www?

Cena do uzgodnienia.

1.3. Strona główna

W stopce strony głównej przygotowaliśmy kolumnę „Partnerzy”, która jest widoczna na ponad 450 podstronach.

Cena do uzgodnienia.

1.4. Programy partnerskie

  • rozważamy współprace typu flat fee, Revenue Share lub CPA
  • NIE interesuje nas model rozliczeń CPM, bo stawiamy na jakość, a nie ilość

1.5. Kampania w social mediach

Jeśli jesteśmy przekonani do jakiegoś produktu, to możemy rozważyć promocję w social mediach:

  • post na Facebooku (najpopularniejsza)
  • post na Instagramie
  • reels na Instagramie
  • Instastories
  • publikacja na TikToku

2. Nasze wartości

2.1. Wychowanie przez kochanie

Bliskie są nam idee porozumienia bez przemocy, Self-Reg i rodzicielstwo bliskości.

Hashtag #WychowaniePrzezKochanie, z którego uczyniliśmy nasze motto, to właśnie wyraz szacunku dla wrażliwości drugiego człowieka i jego potrzeb.

2.2. W zgodzie z naturą

Na pierwszym miejscu stawiamy na relacje z dzieckiem i wspólny czas spędzony blisko natury – w lesie, na łące czy w przydomowym ogrodzie. Staramy się minimalizować nasz ślad węglowy na różne sposoby, np. segregując śmieci, korzystając z wielorazowych pieluch i pijąc kranówkę.

2.3. Wolność i niezależność

Cenimy sobie wolność i niezależność w każdym aspekcie życia.
Zadowolenie Czytelników Tygrysiaki.pl jest naszym priorytetem.

Uważamy, że (prawie) wszystko jest dla ludzi, ale staramy się zachować równowagę:

2.4. Rzetelnie i uczciwie

Pisząc artykuły stawiamy na wysoką jakość i kompleksowe ujęcie tematu, co doceniło już wielu Czytelników.

Korzystamy tylko z etycznych metod zdobywania Czytelników/fanów.
Wszyscy nasi fani i obserwatorzy są realnymi osobami, które są zainteresowane rodzicielstwem.
NIE generujemy sztucznego ruchu na stronie (nasze statystyki NIE są pompowane ruchem robotów).

3. Grupa docelowa

Statystyki odwiedzin zmieniają się z miesiąca na miesiąc. Dlatego nie udostępniamy ich publicznie. Możemy je wysłać na życzenie.

W maju 2024 Tygrysiaki.pl odwiedza ok. 5.000 Czytelniczek miesięcznie.

Naszymi Czytelnikami są przede wszystkim młode mamy w wieku 25-44 lata. Większość z nich ma dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, choć stale rosnącą grupę Czytelniczek stanowią również kobiety w ciąży i mamy niemowlaków.

Ponad 30% w wieku 25-34 i niecałe 30% w wieku 35-44 oraz 15% w wieku 45-54 to najliczniejsze grupy wiekowe


Odbiorcami naszych treści są głównie kobiety (ponad 75%) w wieku 25-44 lat (60% odbiorców).
Źródło: Google Analytics wrzesień 2022

4. Warunki publikacji strony/marki

Stosujemy spójną politykę produktową, np. NIE publikujemy recenzji konkurencyjnych produktów w odstępach zaledwie kilku tygodni.

4.1. Wymagania

  • wiarygodność marki
  • podobne wartości do naszych
  • brak konfliktu interesów

4.2. Kategorie produktów

Przykładowe kategorie produktów, które promujemy:

  • podróże, kultura, zwiedzanie (biura podróży, linie lotnicze, hotele, pensjonaty)
  • książki, gry planszowe, zabawki edukacyjne
  • produkty ekologiczne
  • zdrowie alergików

4.3. Nie promujemy

Jesteśmy zwolennikami „zrównoważonego trybu życia”, a zatem nie promujemy:

  • treści niezgodnych z prawem, stron hazardowych.
  • sieci fast food,
  • parków rozrywki (ale miejsca budowania społeczności już tak),
  • mleka modyfikowanego, suplementów diety.

NIE współpracujemy za barter.

5. Przykłady współprac

Uważamy, że następujące współprace były wartościowe:

https://tygrysiaki.pl/kiedy-ekologiczna-pielucha-jednorazowa-wygrywa-z-wielorazowa/

https://tygrysiaki.pl/jak-sprzedawac-rzeczy-po-dziecku/

 

Naszą silną stroną są recenzje, np.:

https://tygrysiaki.pl/tag/recenzja/

6. Etapy współpracy

  1. Czas realizacji = 3-14 dni.
  2. Wstępna akceptacja Partnera: Zleceniodawca proponuje TYTUŁ artykułu sponsorowanego (o czym będzie tekst?) + linki stron docelowych.
    Bez tego punktu ryzykujesz, że stworzony artykuł NIE zostanie zaakceptowany.
  3. Po akceptacji Zleceniodawca lub Tygrysiaki tworzą artykuł wg wytycznych.
    Jeśli są zdjęcia, to potrzebna jest zgodność z prawami autorskimi (podanie źródła + licencji).
  4. Tygrysiaki korygują tekst i przygotowują do publikacji.
  5. W razie wątpliwości przesyłamy uwagi do akceptacji przed publikacją.
  6. Publikacja i zgłoszenie do indeksacji Google.
  7. * Promocja jeśli została ustalona.
  8. Płatność + faktura na życzenie.

Kontakt

Zapraszam na stronę Kontakt, jeśli jesteś zainteresowana/y współpracą:

Kontakt